Veri odaklı bir şirket olun.
Istanbul
Sapience Analytics, liderliğinizi güçlendirecek ve geliştirecek çözümler sunar.
Kestirimsel analizleri kullanarak elde edeceğiniz, geniş perspektife sahip ve şeffaf veriler ile operasyonlarınızın sonuçlarını öngörerek, büyük miktarlarda tasarruf edilmesini sağlayın.
Çalışanlarınızı, teknolojinizi ve süreçlerinizi bir arada yöneterek verimliliği %15-20 arttırın.
Makine öğrenimi ve yapay zeka ile operasyonlarınızın sonuçlarını ve potansiyel sorunları öngörerek, ilgili birimlere yönlendirin. Maliyetlerinizi %20 azaltın.
Manuel takibe gerek kalmadan, tüm şirket uygulamalarınızdaki verileri otomatik olarak bir araya getirin ve düzenleyin.
1 haftadan kısa süren devreye alım ile, başlangıçtan itibaren gerçek zamanlı veriler ve içgörüler elde edin. Yatırım maliyetinizi 3 ayda geri kazanın ve kara geçmeye. başlayın.Yatırımın geri dönüşü 3 aydan kısa sürer.
Müşteriler:
Karşınızda Sapience
Özellikler
CEO’dan çalışanlarınıza kadar, herkes için anlaşılabilir ve aksiyona hazır veriler sunar.
İşe alım ve eğitim süreçleri, “Evden Çalışma” adaptasyonunun sağlanması ve stres yönetimi konularında destek olur.
Gerçeklere dayalı, veri odaklı metrikler sonucunda doğru kararlar ile genel karlılığı arttırmanızı sağlar.
Görev dağılımlarını dengeli hale getirerek, verimli çalışma zamanını arttırmak ve en iyi çalışma metotlarının benimsenmesini teşvik etmek için raporlar sağlar.
Projelerinizin zamanında tamamlanmasını kontrol ederek verimliliği arttırırken, daha sıkı bir finansal kontrol sağlayarak maliyetlerinizi optimize eder.
Personelinizin, kişisel hayat ve çalışma hayatı dengesini otomatik olarak yönetmek ve şirket hedefleri doğrultusunda performanslarını geliştirmelerine yardımcı olmak için kişisel çalışan paneli sunar.
Case Study
Bölgesel sektör lideri banka Sapience ile 10 milyon dolar tasarruf sağladı.
Müşteri:
50’ den fazla ülkede faliyet gösteren, özel bankacılık, servet yönetimi ve yatırım bankacılığı konularında uzman, finansal hizmetler sunan ve 20 milyar doların üzerinde gelir elde eden uluslararası bir şirket.
Uygulanan Alan:
1.Aşama: Şirket içi operasyonlarda 3500 kullanıcı (Global pazarlar ve Teknik).
2.Aşama: Servis sağlayıcılarda 7500 kullanıcı (Geliştirme, Test ve Destek)
Bulgular:
-
Günlük iş zamanının %65’ i öncelikli olmayan işlere harcanıyor.
-
Personelin %20’ si aşırı iş yükü ve stres altında.
-
Personelin %60’ ı günde yalnızca 3.9 saat verimlilikle beklenenden düşük performans sergiliyor.
-
Personelin %20’ si günde yalnızca 1.7 saat verimlilikle beklenenden çok düşük performans sergiliyor
Sonuçlar:
-
Personel başına, ana işler için harcanan zamanda ortalama 1.5 saatlik artış.
-
6 ay içinde operasyonel maliyetlerde %7 tasarruf.
-
Yeterlilik konusunda sorun yaşayan personelin tespiti ile stres ve gerginlik desteklerine yönlendirilmesi.
-
Sapience dataları ile manuel olarak gönderilen raporları karşılaştırarak, sabit fiyatlı sözleşmelerde müzakere etme fırsatı.